Number of the records: 1  

Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness

  1. Title Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness
    TranslationIdentifikácia vzťahu medzi obchodným modelom a obchodnou stratégiou a meranie jej závislosti
    Author infoŠtefan Slávik, Róbert Hanák
    Author Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source documentProblems of management in the 21 st Century. Vol. 12, no. 1 (2017), pp. 54-68. - Lithuania : Scientia Socialis & SMC „Scientia Educologica“, 2017. ISSN 2029-6932
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionLithuania
    Keywords modely podnikateľské * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * modely obchodu zahraničného * podnik
    AnnotationObchodný model a obchodná stratégia zásadne charakterizujú a predurčujú podstatu spoločnosti a jej činnosť. Vzťah medzi modelom a stratégiou.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00394-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF449.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.