Number of the records: 1  

The Effect of premium framing on life insurance demand

  1. Title The Effect of premium framing on life insurance demand
    TranslationVplyv formulovania poistného na dopyt po životnom poistení
    Author infoZuzana Brokešová, Erika Pastoráková, Tomáš Ondruška, Miroslav Szabo
    Author Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Co-authors Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Ondruška Tomáš EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Szabo Miroslav
    Source document European financial systems 2017 : proceedings of the 14th international scientific conference : june 26 - 27, 2017, Brno, Czech Republic, Part 1. Pp. 62-68 online. - Brno : Masaryk University, 2017 / Nešleha Josef ; Plíhal Tomáš ; Urbanovský Karel ; European financial systems 2017 International scientific conference. ISBN 978-80-210-8610-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0849/15 Ekonomické a spoločenské súvislosti informačnej nerovnováhy na poistnom trhu
    NoteVEGA 1/0849/15. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords poisťovníctvo * poisťovne * poistné * poistenie životné * ceny * tvorba cien * rozhodovanie nákupné * ekonómia behaviorálna * prieskum dopytu * dopyt * Slovensko
    AnnotationEfekt rámovania (framing effect) ako príklad kognitívneho skreslenia v behaviorálnej ekonómii; teoretická definícia a aplikácia v poisťovníctve. Vplyv formulovania poistného na dopyt po životnom poistení - predbežné výsledky dotazníkového prieskumu na vzorke 200 respondentov na Slovensku z 02/2017.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00411-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti6.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.