Number of the records: 1  

Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies

  1. Title Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies
    TranslationPrispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach
    Author infoMarta Pavliková, Viera Čihovská
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Economic annals-XXI. Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords nástroje marketingové * stratégia marketingová * trh jednotný * Európa * retailing * siete maloobchodné
    AnnotationPotreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00445-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF456.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.