Number of the records: 1
Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu
Title Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu Parallel title Online reputation management as an integral part of company business management Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 19-20 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Note Abstrakt. - APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from year books Language English, Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment * online reputačný manažment * riadenie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * práca s verejnosťou Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00424-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1