Number of the records: 1  

Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu

  1. Title Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu
    Parallel titleOnline reputation management as an integral part of company business management
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 19-20 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    NoteAbstrakt. - APVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment * online reputačný manažment * riadenie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * práca s verejnosťou
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00424-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.