Number of the records: 1  

Vplyv marketingového auditu na výkonnosť

  1. Title Vplyv marketingového auditu na výkonnosť
    Parallel titleThe Implementation of the marketing audit on performance
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 21-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    NoteAbstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50%
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords riadenie finančné * analýza finančná * audit * marketing * výkonnosť podniku
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00424-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.