Number of the records: 1  

Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka

  1. Title Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka
    Author infoDana Hrušovská, Peter Štetka
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 27-29 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    NoteAbstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50%
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zákazníci * hodnota * lojálnosť zákazníkov * zisk * metóda BSC
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00424-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.