Number of the records: 1  

Humanistický model spotrebiteľského správania

  1. Title Humanistický model spotrebiteľského správania
    Parallel titleHumanistic models of consumer behaviour
    Author infoRóbert Šlosár
    Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 35-38 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    NoteAbstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * modely * rozhodovanie * riadenie
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00424-012, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.