Number of the records: 1  

Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?

  1. Title Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?
    TranslationŠtúdia: Používanie sociálnych médií na poskytovanie služieb: ako koncoví užívatelia používajú zákaznícke služby 2.0?
    Author infoMarcus Diedrich
    Author Diedrich Marcus
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * prieskum * dotazníky * internet * médiá sociálne
    AnnotationSpôsob využívania služieb spoločností v čase web 2.0 koncovým zákazníkom. Dotazníkový prieskum zameraný na používateľov, ktorí sú v každodennom kontakte s tovarmi alebo službami a denne využívajú služby spoločností. Definícia termínov web 2.0 a customer service 2.0. Význam webu 2.0 a s tým súviace očakávania zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF211.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.