Number of the records: 1  

The Brand of the National Forest Holding “State Forests”

  1. Title The Brand of the National Forest Holding “State Forests”
    TranslationZnačka Národnej lesníckej holdingovej spoločnosti “Štátne lesy”
    Author infoGabriela Roszyk Kowalska, Piotr Małž
    Author Roszyk Kowalska Gabriela
    Co-authors Małž Piotr
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 18-26. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * lesy * konkurencieschopnosť * hodnota podniku * propagácia * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationSilná značka znamená náskok pred konkurenciu a je zároveň aj základnou hodnotou podniku. Budovanie značky výrobku, spoločnosti, ktorá ponúka produkty alebo služby sa môže realizovať pomocou marketingovej kampane, reklamy alebo distribúcie. Ale budovanie značky organizácie, akou je Národná lesnícka holdingová spoločnosť „Štátne lesy“ by mala závisieť od propagácie nevýrobných funkcií Štátnych lesov a od spoločenskej zodpovednosti firiem . Napriek de facto monopolné mu postaveniu na lesníckom trhu, Štátne lesy potrebujú, aby ich spoločnosť, vystupujúca v roli stakeholdera holdingovej spoločnosti, akceptovala. Analýza povedomia o značke NFH SF a povedomie o svojom poslaní a činnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF120 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.