Number of the records: 1  

Má smysl číslovat marketing?

  1. Title Má smysl číslovat marketing?
    Author infoGustav Tomek, Věra Vávrová
    Author Tomek Gustav
    Co-authors Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords priemysel 4.0 * marketing * digitalizácia
    AnnotationPriemysel 4.0. Ako je to s číslovaním marketingu. Digitalizácia znamená automatizovať manažérsko-ekonomické procesy a vzájomne ich prepojiť v sietiach. Digitalizácia ponúka veľký potenciál ďalšieho rozvoja každému podniku. Z čoho (okrem uplatnenia digitálnych technológií), musí marketing na platforme Priemyslu 4.0 čerpať a čo musí využiť. Význam digitalizácie, resp. princípov uplatňovaných Priemyslom 4.0 pre marketing. V čom je úspech digitalizácie a očakávaná budúcnosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.