Number of the records: 1  

Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace

  1. Title Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace
    TranslationAdvertising market in Czech Republic: media proliferation analysis
    Author infoDaria Gunina, Tomáš Kincl
    Author Gunina Daria
    Co-authors Kincl Tomáš
    Source document Logos Polytechnikos. Roč. 8, č. 3 (2017), s. 27-43. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-3682
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * propagácia * trh * médiá * televízia * rozhlas * tlač * konkurencia * investície * Česko
    AnnotationAnalýza vplyvu proliferácie médií na vývoj reklamného trhu v masmédiách v Českej republike v rokoch 2010-2016. Snaha médií odlíšiť sa od konkurencie a orientovať sa na špecifické skupiny. Prejavy mediálnej proliferácie. Analýza českého televízneho trhu, rozhlasového trhu a trhu tlačených médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF404.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.