Number of the records: 1  

Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie

  1. Title Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie
    TranslationImpact of Marketing Stimuly to Emotions
    Author infoMiroslav Majtán, Róbert Šlosár
    Author Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 2 (2017), s. 33-46 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA 1/0546/15 "Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku"
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * neuromarketing * marketing * emócie
    AnnotationVedné disciplíny vymedzujúce kategórie aplikované v neuromarketingu a spotrebiteľskom správaní. Marketing a neuromarketing. Výskumný dizajn. Postup neuromarketingového výskumu. Koncepcia a dizajn výskumu vizuálnych podnetov zameraných na emócie .
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00645-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.