Number of the records: 1  

The Evaluation of marketing communication

  1. Title The Evaluation of marketing communication
    TranslationHodnotenie marketingovej komunikácie
    Author infoMarkéta Smiřinská, Václav Kupec
    Author Smiřinská Markéta
    Co-authors Kupec Václav
    Source document Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 13, č. 3 (2017), s. 23-34. - Praha : Newton College, 2017. ISSN 1801-7118
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * technológie informačné * technológie komunikačné * konkurencia * internet
    AnnotationTrend rozvoja technológií, zmeny správania spotrebiteľov a zvyšovanie konkurencie núti firmy spájať manažment a marketingové nástroje, ktoré boli predtým navzájom oddelené. Najmä to bol rozvoj internetu, ktorý významne ovplyvnil vzory ľudského správania. Aby spoločnosť mohla uspieť na trhu, musí monitorovať ako jeho vonkajšie, tak aj vnútorné prostredie. Analýza marketingovej komunikácie a prezentácia nových zistenií a odporúčaní na zlepšenie tejto marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF296.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.