Number of the records: 1  

Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů

  1. Title Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů
    TranslationDigitalization of purchasing experience and proliferation of touchpoint
    Author infoJan Staněk
    Author Staněk Jan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 4 (2017), s. 13-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci * digitalizácia * technológie nové * marketing elektronický * prieskum trhu
    AnnotationDigitalizácia dramaticky zmenila nákupnú skúsenosť a dnešní marketéri potrebujú nájsť nové cesty ako rásť a prežiť. To vyžaduje používať nové metódy (ako napr. social listening) a zladiť všetky kanály a touchpointy. Proces Path-to-purchase a jeho štyri fázy. Otázky, na ktoré je potrebné sa sústrediť pri výskume konzumentov na ich ceste k nákupu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.