Number of the records: 1  

The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations

  1. Title The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations
    Parallel titleŠpecifiká marketingu neziskových organizácií tretieho sektora
    Author infoSylvia Bukovová, Gabriela Dubcová
    Author Bukovová Sylvia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 7-13 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    NoteVEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing sociálny * marketing * marketing mix * identita podniková * sektor terciárny * organizácie neziskové * financovanie * zdroje finančné
    AnnotationCharakteristika marketingu neziskových organizácií (NO) - sociálneho marketingu. Nutnosť marketingu NO pri získavaní finančných zdrojov. Porovnanie marketingu neziskových a ziskových organizácií. Charakteristika 7P v marketingu NO.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00859-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF374.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.