Number of the records: 1  

Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation

  1. Title Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation
    Parallel titleHodnotenie výkonnosti marketingového prístupu založeného na segmentácii zákazníkov
    Author infoDana Hrušovská, Štefan Majtán
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 73-80 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    NoteVEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * podnik * výkonnosť * výkonnosť podniku * segmentácia * zákazníci * ukazovatele výkonnosti * prieskum * Slovensko
    AnnotationSegmentácia ako konkurenčná výhoda. Hodnotenie marketingovej výkonnosti založené na segmentácii zákazníkov. Vyhodnotenie prieskumu uskutočneného v spoločnostiach v Slovenskej republike v roku 2016 s dôrazom na prieskum celkového počtu zákazníkov a počtu nových zákazníkov, ako je frekvencia používania indikátora počet nových zákazníkov, význam pre podnik a spôsob hodnotenia.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00859-010, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF542 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.