Number of the records: 1  

Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior

  1. Title Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior
    Parallel titleAlternatívne prístupy marketingu v kontexte zodpovedného správania a sociálnosti podnikov
    Author infoJana Kissová, Gabriela Dubcová
    Author Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 81-90 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    NoteVEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * podnik * sektor terciárny * organizácie neziskové * správanie * správa podniku * správanie sociálne * zodpovednosť * zodpovednosť podniku spoločenská * fundraising
    AnnotationŠpecifikácia alternatívnych prístupov marketingu podnikov v rámci spolupráce s neziskovým sektorom, a priblížiť tak spoločensky zodpovedný marketing a sociálny rozmer, ktorý prináša uvedené partnerstvo. Sociálne zodpovedný marketing a jeho súčasti: dobročinný marketing, sociálny marketing, fundraising.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00859-011, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF681.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.