Number of the records: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku

  1. Title Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku
    Parallel titleEmployer branding as an effective solution to attract and maintain a high-quality workforce in a company
    Author infoNatália Matkovčíková
    Author Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. S. 23-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Polednáková Anna ; Kita Jaroslav ; Škriniar Pavel. ISBN 978-80-225-4471-9
    NoteVEGA 1/0662/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnik * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * značky * sily pracovné * kvalita * trh práce * marketing personálny
    AnnotationAktuálne trendy vývoja na trhu práce a rastúci význam personálneho marketingu a investícií podnikov do budovania značky zamestnávateľa. Budovanie značky ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku. Štruktúra budovania značky zamestnávateľa.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00866-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.