Number of the records: 1  

[International marketing- theory, practises and new trends]

  1. Title [International marketing- theory, practises and new trends]
    Author infoSimona Škorvagová
    Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 38 (2017), s. 248-251. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493
    Review documentInternational marketing- theory, practises and new trends / Král, P., Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G.. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing medzinárodný * recenzie * hospodárstvo svetové
    AnnotationRecenzia na publikáciu, ktorá prezentuje tradičné prístupy k chápaniu medzinárodného marketingu, pričom ich výstižne prepája s aktuálnym dianím vo svetovom hospodárstve.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00907-005, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 37-38

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti3.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.