Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku
    TranslationSocial Networks as an Instrument of Business Communication
    Author infoKristína Straková
    Author Straková Kristína
    Co-authors Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 3 (špec. vydanie 2017), s. 41-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing mix * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationNové trendy v marketingu, porovnanie trendov spred 10 rokov a v súčasnosti. Pojmy marketingový mix a komunikačný mix. Internetový marketing / digitálny marketing. Podstata marketingu na sociálnych sieťach.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01075-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti740.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.