Number of the records: 1  

Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan

  1. Title Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan
    TranslationDiverzifikácia marketingových stratégií medzi malými farmami: empirický dôkaz z rodinných fariem v Taiwane
    Author infoPei-An Liao, Hung-Hao Chang, Junlin He, Kannika Saeliw
    Author Liao Pei-An
    Co-authors Chang Hung-Hao
    He Junlin
    Saeliw Kannika
    Source document Agricultural economics. Vol. 63, no. 11 (2017), pp. 493-501. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords stratégia podnikateľská * marketing * farmy rodinné * predaj priamy * Taiwan * štúdie prípadové
    AnnotationFaktory, ktoré ovplyvňujú výber farmárov medzi prístupnými marketingovými stratégiami. Stratégia priameho predaja. Prípadová štúdia robená na vzorke 5600 rodinných fariem v Taiwane v r. 2014.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 7-12

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF161.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.