Number of the records: 1  

Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu

  1. Title Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu
    Parallel titleBehavioral economics and its application in marketing
    TranslationBehaviorálna ekonómia a možnosti jej využitia v marketingu
    Author infoMartin Horváth
    Author Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. S. 185-193 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ekonómia behaviorálna * marketing * vedy kognitívne * psychológia * psychológia aplikovaná * racionalita * emócie * správanie spotrebiteľa * správanie
    AnnotationPohľad klasickej ekonómie na ľudské správanie a jeho porovnanie s prístupom behaviorálnej ekonómie. Vymedzenie a definícia systematických odchýlok od racionality (návnada, rámovanie, sila slova "zadarmo", ukotvenie, sila ceny atď.); možnosti ich aplikácie v marketingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00926-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.