Number of the records: 1
Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation
Title Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation Translation Použitie heuristických metód v maloobchodných predajniach v kontexte efektu maximalizácie marketingovej komunikácie Author info Tomáš Fašiang, Pavel Gežík Author Fašiang Tomáš Co-authors Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Roč. 8, č. 2 (2017), s. 42-57 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. ISSN 1338-130X Note VEGA 1/0283/15. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * metódy heuristické * ukazovatele ekonomické * predajne * maloobchod Annotation Aplikácia heuristických metód v procese umiestňovania maloobchodných predajní, ako východiskového bodu realizácie cielenej komunikácie so zákazníkom v ich okruhu pôsobenia. Praktické využitie heuristických metód ADD a DROP. Optimalizačné možnosti delimitácie priameho komunikačného priestoru. Public work category ADN Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00930-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 922.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1