Number of the records: 1  

Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation

  1. Title Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation
    TranslationPoužitie heuristických metód v maloobchodných predajniach v kontexte efektu maximalizácie marketingovej komunikácie
    Author infoTomáš Fašiang, Pavel Gežík
    Author Fašiang Tomáš
    Co-authors Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Roč. 8, č. 2 (2017), s. 42-57 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. ISSN 1338-130X
    NoteVEGA 1/0283/15. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * metódy heuristické * ukazovatele ekonomické * predajne * maloobchod
    AnnotationAplikácia heuristických metód v procese umiestňovania maloobchodných predajní, ako východiskového bodu realizácie cielenej komunikácie so zákazníkom v ich okruhu pôsobenia. Praktické využitie heuristických metód ADD a DROP. Optimalizačné možnosti delimitácie priameho komunikačného priestoru.
    Public work categoryADN
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00930-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF922.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.