Number of the records: 1  

Postavenie informačných technológií v marketingovej komunikácii

  1. Title Postavenie informačných technológií v marketingovej komunikácii
    Parallel titleInformation technology and their position in marketing communication
    Author infoIngrid Potisková
    Author Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. S. 72-76 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4444-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * marketing * marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * reklama * inzercia
    AnnotationAnalýza a nájdenie priesečníka medzi tromi rôznymi pohľadmi na problematiku vybranej internetovej marketingovej technológie, ktorá je čoraz viac na vzostupe. Predmetnou technológiou sú ad block a anti ad block systémy a ich vzájomné pôsobenie v online prostredí. Vývoj online prostredia: penetrácia internetu, rast e-commerce, rast výdavkov na online marketing, nástroje a technológie internetového marketingu (content marketing, e-mail marketing, mobilný marketing). Presýtenosť reklamy v online prostredí a AdBlock ako technológia blokovania reklamy; podiel používateľov používajúcich AdBlock systémy a ich enormný nárast. Systémy Anti AdBlock ako reakcia na blokovanie reklamy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00745-014, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti494 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.