Number of the records: 1  

Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov

  1. Title Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov
    Parallel titleMultifactor analysis of online reputation of selected slovak automotive companies – subsector of suppliers
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 114-123 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    NoteI-17-108-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel automobilový * podnikanie * analýza ekonometrická * meranie * väzba spätná * spotrebitelia * siete sociálne
    AnnotationVýznam a dôležitosť reputácie a online reputácie pre spoločnosti. Analýza sentimentu a multifaktorová analýza sentimentu ako nástroj na meranie online reputácie. Aplikácia multifaktorovej analýzy sentimentu a následne zmeranie a zhodnotenie online reputácie 10 vybraných spoločností podnikajúcich v automobilovom priemysle na Slovensku. Postavenie a štruktúra automobilového priemyslu na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00994-014, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti675.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.