Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese

  1. Title Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese
    Parallel titleMarketing communication and its place in a strategic managerial process
    Author Kudlová Zuzana EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Co-authors Lukáč Jozef EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. S. 39-46 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4458-0
    NoteI-17-105-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing vzťahový * Tesco * marketing * marketing strategický * procesy rozhodovacie * stratégia marketingová * komunikácia * komunikácia marketingová
    AnnotationTeoretické aspekty individuálneho marketingu. Analýza marketingovej komunikácie a jej nástrojov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01001-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti271.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.