Number of the records: 1  

The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes

  1. Title The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes . 26
    TranslationVplyv stratégie CRM na výsledky podniku
    Author infoDagmar Lesakova
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Knowledge - economy - society : management in the face of contemporary challenges and dilemmas. Pp. 265-271 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017 / Jaki Andrzej ; Mikuła Bogusz ; Wójcik-Karpacz Anna. ISBN 978-83-65907-12-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords podnik * výsledok hospodársky * konkurencieschopnosť * výkonnosť podniku * marketing * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * analýza komparatívna
    AnnotationTri typy systémov CRM podľa zamerania (na informačno-komunikačné technológie, interakcie alebo integráciu). Analýza dôsledkov rozdielneho zamerania v riadení vzťahov so zákazníkmi na výkonnosť spoločnosti.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00989-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti268.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.