Number of the records: 1  

Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I.

  1. Title Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I.
    Parallel titleMarketing Performance Assessment in Slovak Businesses I
    Author infoKatarína Grančičová, Dana Hrušovská, Anita Romanová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 195-203 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    NoteVEGA 1/0546/15 (70%). - APVV-15-0511 (30%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * hodnotenie pracoviska * výkony vnútropodnikové * meranie výkonnosti * marketing manažment
    AnnotationMeranie a hodnotenie výkonnosti marketingu by dnes malo byť integrálnou súčasťou komplexného hodnotenia výkonnosti podniku. Prezentácia výsledkov 1. časti výskumu zameraného na problematiku merania výkonnosti marketingu v podnikoch na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01112-023, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti663 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.