Number of the records: 1  

Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia

  1. Title Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia
    TranslationHodnotenie efektívnosti a účinnosti online reklamy na prípadovej štúdii zo Slovenska
    Author infoMartin Mucha, Michal Pružinský
    Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Czynniki i pomiar wartości biznesu. S. 79-88. - Lublin : Politechnika Lubelska, 2017 / Janik Wieslaw ; Paździor Artur ; Caputa Wiesława ; Kijek Tomasz. ISBN 978-83-7947-288-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords marketing * marketing elektronický * reklama * efektívnosť * podnik malý * podnik stredný * štúdie prípadové
    AnnotationHodnotenie efektívnosti a účinnosti online marketingového úsilia najmä malých a stredne veľkých podnikov na slovenskom trhu. Na základe výsledkov výskumu identifikácia problémov a návrhy možných riešení.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01027-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti347.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.