Number of the records: 1  

Identifikácia a segmentácia zákazníkov

  1. Title Identifikácia a segmentácia zákazníkov
    Author infoJaroslava Kádárová, Ján Kobulnický, Michal Demečko
    Author Kádárová Jaroslava
    Co-authors Kobulnický Ján
    Demečko Michal
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 36 (2017), s. 30-32. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing strategický * stratégia marketingová * segmentácia trhu * zákazníci
    AnnotationIdentifikácia a segmentácia zákazníkov je účinný nástroj, ktorý pomáha rastu podnikov. Segmentácia zákazníkov pomáha predajcom definovať presvedčivú hodnotu návrhov, nájsť príležitosti, alokovať zdroje, porozumieť hrozbám, budovať vnútorné usporiadanie, a zlepšiť individuálne schopnosti a výkon.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 36

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF246.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.