Number of the records: 1  

Etika v marketingu

  1. Title Etika v marketingu
    Parallel titleEthics in Marketing
    Author infoMarek Maxim, Lenka Danková
    Author Maxim Marek
    Co-authors Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 255-260 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * podnik * etika * etika podniková * reklama * reklama klamlivá * kódexy etické * princípy mravné * spravodlivosť * zákazníci * partneri obchodní * USA * Slovensko
    AnnotationNeetické praktiky v marketingovom prostredí, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov. Súčasná úroveň etických princípov v jednotlivých podnikoch: etické princípy a etický kódex. Etické normy a hodnoty AMA (The American Marketing Association). Etický kódex spoločnosti Slovnaft pre obchodných partnerov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01061-038, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti654.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.