Number of the records: 1  

Dáta namiesto intuície

  1. Title Dáta namiesto intuície
    Author infoHenrieta Halasová
    Author Halasová Henrieta
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 1 (2018), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * podpora predaja * výskum marketingový * kampane reklamné * štúdie prípadové
    AnnotationKaždý obchodník by rád poznal účinnosť svojich marketingových kampaní, ktorá často nie je merateľná. Nová služba umožňuje plánovanie kampaní na základe nákupného správania zákazníkov. Služba Connect Media prinesie win-win-win sitáciu. Spokojné budú všetky tri strany: maloobchodník, obchodná značka a zákazník. Služba oslovuje zákazníkov priamo v ich domácnostiach, on-the-go (textové správy) a v mieste predaja. Popis plánovania a realizácie kampane pre Tesco a Nestlé.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.