Number of the records: 1  

Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch

  1. Title Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch
    Parallel titleEnhancing the Efficiency of Marketing Activities Through the Use of Marketing Controlling in Enterprises
    Author infoJaroslav Ďurovčík
    Author Ďurovčík Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 69-76. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * kontroling * stratégia podniková * podnik * kontroling podnikový * efektívnosť
    AnnotationKomplexný pohľad na marketingový kontroling a stručná analýza situácie ohľadne jeho využívania na Slovensku a tiež poukázať na skutočnosť, že uplatňovanie marketingového kontrolingu nie je len vecou veľkých firiem, ale musí byť súčasťou každej spoločnosti, ktorej záleží na tom, aby je marketing bol čo najefektívnejší.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-008, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti745.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.