Number of the records: 1  

Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu

  1. Title Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu
    Parallel titleBehavioral Economics and Its Application in Marketing
    Author infoMartin Horváth
    Author Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 86-94. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ekonómia behaviorálna * behaviorizmus * marketing * spotrebitelia * procesy rozhodovacie * racionalita
    AnnotationVymedzenie behaviorálnej ekonómie a zadefinovanie niekoľkých možností jej aplikácie v marketingu. Vymedzenie a zadefinovanie systematických odchýliek od racionality ako aj poukázanie na možnosti aplikácie týchto odchýlok do marketingu. Vymedzenie možnosti pochopenia rozdielu medzi racionálnym a iracionálnym rozhodovaním spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-010, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti921.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.