Number of the records: 1  

The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon

  1. Title The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon
    TranslationVýnikajúci rast fenoménu multilevelového marketingu
    Author infoMartin Hudec, Zuzana Okasová
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 95-104. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * predaj * predajcovia * distribúcia * zákazníci * marketing ofenzívny * podvody
    AnnotationKoncept multilevelového marketingu ako špecifickej formy marketingu a jeho kľúčové komponenty. Jeho osobité charakteristiky a rozdiely v porovnaní s priamym predajom. Princípy, na ktorých fungujú pyramídové hry. Šedá zóna ako neudržateľný obchodný model.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-011, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti800.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.