Number of the records: 1  

Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj

  1. Title Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj
    Parallel titleConsumer Reviews – A Influental Marketing and Sales Tool
    Author infoMiroslava Prváková
    Author Prváková Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 157-164. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords nákup elektronický * digitalizácia * spotrebitelia * zákazníci * procesy rozhodovacie * rozhodovanie nákupné * recenzie * nástroje marketingové
    AnnotationVplyvom digitalizácie sa zmenil nákupný rozhodovací proces zákazníkov - spotrebiteľ sa stáva pozornejší a logickejší. V sektore poskytovania on-line služieb sa vyskytuje nový trend predaja – zákazník zákazníkovi. Štúdia Google – vplyv internetu na rozhodovací proces cestovateľov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-017, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti955 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.