Number of the records: 1  

Konzumácia médií naprieč generáciami

  1. Title Konzumácia médií naprieč generáciami
    Parallel titleMedia Consumption Across the Generations
    Author infoTomáš Ružička
    Author Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 165-171. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords médiá * televízia * médiá sociálne * internet * rozhlas * komunikácia elektronická * komunikácia masmediálna * generácie * spotrebitelia * zákazníci * analýza komparatívna
    AnnotationVplyv médií je badateľný pri socializácií jednotlivcov, a to od ich naútlejšieho veku. Zároveň vplývajú na formovanie postojov, názorov či úsudkov spotrebiteľa. Komparatívna štúdia elementárnych pojmov, zber a analýza sekundárnych údajov z dostupných zdrojov zaoberajúcich sa danou problematikou.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-018, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti806 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.