Number of the records: 1  

Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom

  1. Title Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom
    Parallel titleFostering Interactivity in Marketing via CRM
    Author infoLinda Vašková
    Author Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 218-224. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zákazníci * marketing * stratégia marketingová * marketing vzťahový * komunikácia * manažment komunikačný
    AnnotationSúčasné trendy interaktívneho vzťahového marketingu CRM ako SaaS systému (Software as a Service). Zhodnotenie dôležitosti CRM v konkurenčnom prostredí z pohľadu marketingovej stratégie a softvéru. Zhodnotenie CRM systému spoločnosti Salesforce, ktorá má dominantné postavenie na trhu CRM softvérov pomocou SWOT analýzy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-023, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti854.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.