Number of the records: 1  

Češi a reklama

  1. Title Češi a reklama
    Author infoJitka Vysekalová, Vladimír Řepka
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Řepka Vladimír
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * médiá * televízia * internet * siete sociálne * informácie * rozhodovanie nákupné * výskum * Česko
    AnnotationVýskum postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou v jednotlivých médiách. Reklama na mieste predaja. Informácie z reklamy ako zdroj pre nákupné rozhodovanie. Vývoj nákupu na základe reklamy. Vnímanie spoločenskej úlohy reklamy. Informovanie obyvateľov mesta/obce prostredníctvom reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.