Number of the records: 1  

Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka

  1. Title Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka
    Author infoJitka Novotová
    Author Novotová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords siete sociálne * firmy * značky * stránky webové * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * komunikácia marketingová
    AnnotationNeustály rast vplyvu sociálnych sietí v spoločnosti. Facebook ako najväčšia sociálna sieť sveta. 59 percent českej internetovej populácie na Facebooku (4,8 mil. užívateľov). Firemné stránky na Facebooku. Budovanie lojálnosti fanúšikov k firemným stránkam a propagovaným značkám. Príležitosti a riziká marketingovej komunikácie na Facebooku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.