Number of the records: 1  

Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market

  1. Title Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market
    TranslationSúčasná a budúca pozícia programového nákupu digitálnych investícií na slovenskom trhu
    Author infoMartin Kuchta, Andrej Miklošík
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing Identity 2017: Online Rules International Scientific Conference. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726
    Note1-17-106-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing elektronický * investície * inzercia * reklama * internet * médiá * nákup * softvér * spracovanie dát * Slovensko
    AnnotationAnalýza pozície a podielu programového nákupu na "koláči" priemerných digitálnych investícií na slovenskom trhu. Trend investovania do digitálnych marketingových platforiem v posledných rokoch na slovenskom trhu; porovnanie voči trendu marketingových nákladov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00079-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti210.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.