Number of the records: 1
Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid
Title Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid Translation Konceptualizácia hodnoty značky podľa podniku a obchodnícka značková pyramída Author info Neerja Kashive, Vandana Tandon Khanna Author Kashive Neerja Co-authors Khanna Vandana Tandon Source document European Scientific Journal. Vol. 13, no. 34 (2017), pp. 211-229. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2017.v13n34p211 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * hodnota * modely ekonomické * obchodníci * zákazníci * spotrebitelia Annotation Zameranie sa na budovanie hodnoty značky podniku odkrývaním predošlého výskumu hodnoty značiek. Na základe Kellerovej značkovej pyramídy pokus o vytvorenie pyramídy s podobnými znakmi. Skúmanie, či kritériá spotrebiteľského hodnotenia značiek môžu byť využité vo vytváraní danej pyramídy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 34
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 527.5 KB publicly available article
Number of the records: 1