Number of the records: 1  

Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku

  1. Title Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16
    Parallel titleThe Influence of Innovative Marketing Concepts on the Behavior of Chosen Market Subjects in Slovakia : Proceedings of Scientific Papers from Project VEGA 1/0802/16
    Author infoeditor: Zdenka Musová
    Another authors Musová Zdenka (Editor)
    Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Issue dataBanská Bystrica : BELIANUM , 2017. - CD-ROM 218 s.
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-557-1346-5
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh * stratégia marketingová * spotrebitelia * Slovensko
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 0, at library only 2
    Call number901065, 904076

    electonic book

    electonic book

    Call numberLocationSublocationInfo
    901065SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    904076SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.