Number of the records: 1  

Slovenským výrobkom ide karta

  1. Title Slovenským výrobkom ide karta
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 2 (2018), s. 16. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords výrobky domáce * potraviny * Slovensko * podpora podnikania * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationProgram podpory lokálnych výrobcov potravín pokračuje, slovenskí farmári stále obohacujú sortiment v reťazcoch. Firma Tesco napr. pripravila špeciálne podmienky pre malých podnikateľov či už v predoobjednávkovom režime alebo distribúcii. Spoločnosť Billa zas predáva výrobky so stopercentne slovenským pôvodom. Priestor pre regionálnych výrobcov má aj Lidl; pod svojimi privátnymi značkami umiestňuje svoje výrobky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.