Number of the records: 1  

The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness

  1. Title The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness
    TranslationZačiatky prieskumu trhu a meranie efektívnosti inzercie na trhu
    Author infoDušan Pavlů
    Author Pavlů Dušan
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 1 (2016), p. 52-65. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * inzercia * prieskum trhu * meranie konkurencieschopnosti * vývoj * história * efektívnosť
    AnnotationSkúmanie začiatkov objektivizácie analýz odrážajúcich podmienky efektívnej reklamy na prelome 19. a 20. storočia, t. j. vo fázach vývoja od prvých slovníkov definícií konceptu od r. 1868 až do roku 1927. Autor sa podrobne zaoberá štúdiom dvoch hlavných kníh - monografie od Zdenka Šindlera (Moderná reklama, vydanej v roku 1906) a od Vojtu Holmana (Reklama a život, zverejnenej v roku 1909).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF411.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.