Number of the records: 1  

Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa

  1. Title Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa
    Parallel titleThe Influence of the Impact of Ethnocentrism on Young Slovak Consumer's Behaviour
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 1 (2018), s. 6-13. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords národ * národnosti * kultúra * globalizácia * spotrebitelia * správanie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationEtnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Meranie miery etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje rozhodovanie mladých spotrebiteľov. Existujú názory, že globalizácia postupne eliminuje lokálne tradície a rozdiely v regiónoch, čo má za následok vytvorenie homogénnej svetovej kultúry.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00188-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti433 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.