Number of the records: 1  

Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie

  1. Title Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie : diplomová práca
    Author infoAlžbeta Šimjaková, školiteľ: Andrej Miklošík
    Author Šimjaková Alžbeta
    Another authors Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2018. - 79 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number901613
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.