Number of the records: 1  

Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies

  1. Title Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies
    TranslationPrispôsobenie kľúčových faktorov maloobchodného manažmentu v stredo- a východoeurópskych spoločnostiach s rýchlo sa rozvíjajúcim spotrebným tovarom
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 320-330 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords maloobchod * tovar spotrebný * manažment * východná Európa * stredná Európa
    AnnotationIdentifikácia kľúčových faktorov maloobchodného manažmentu v segmente najúspešnejších rýchlo sa rozvíjajúcich spotrebných tovarov (FMCG) a analýza prispôsobenia ich sadzieb v strednej a východnej Európe.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00241-009, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti242.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.