Number of the records: 1  

Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment

  1. Title Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment
    TranslationAnalýza dôležitosti a výkonnosti pri hodnotení spokojnosti zákazníkov
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 202-212 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113
    NoteVEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords výkonnosť * výkonnosť ekonomiky * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * manažment
    AnnotationIdentifikácia vplyvu maloobchodných atribútov na nákup potravín. Skúsenosti so segmentom dospelých zákazníkov počas ich procesu obstarávania potravín a následné odhalenie atribútov s najväčším vplyvom na celkovú spokojnosť a na uplatnenie analýzy významnej výkonnosti (IPA) pri posudzovaní komplexnej spokojnosti zákazníkov.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00241-007, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti451.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.