Number of the records: 1  

How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy

  1. Title How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy
    TranslationAko nové technológie v oblasti výroby ovplyvňujú súperenie, štruktúru priemyslu a marketingovú stratégiu
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 298-307 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords priemysel automobilový * technológie nové * business intelligence * marketing * štruktúra organizačná * siete sociálne * vzťahy obchodné
    AnnotationInteligentné prepojené zariadenia a implementácia do systémov menia hlavné funkcie spoločnosti, ako sú vývoj produktov, IT, výroba, logistika, marketing, predaj a popredajný servis. To všetko má vplyv na klasickú organizačnú štruktúru, výrobcov a rýchle zmeny v obchodných vzťahoch. Článok predstavuje výsledky databázovej analýzy v automobilovom priemysle s vplyvom na pretváranie rolí v procese tvorby hodnoty.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00241-008, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti318 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.